Tisdag

.. godmorgon! tisdag, men känns som måndag.. kan kanske bero på att vi var lediga igår? studiedag! men idag så.. back to the vardag. v.21 - gooosh, mycket prov.. men, det ä väl bara & bita ihop! känner pressen komma.. haha, nädå inte än. men snart I guess.. ouää.

imorse när jag vaknade kikade jag ut genom fönstret & gimlen var ljus! tjoho, härligt väder idag med. men, ack så fel man kan ha. ösregn & burrigt. och vad innebär det? jo, gummistövel-time & parpaly-time! loove it.. eller inte. nää, hatar & gå ut & se ut som en jäkla smurf, så därför när det regnar tar jag alltid skogspromenaden för att så få som möjligt ska se mitt morgontrötta jag i regnkläder. haha, believe it or not! :D

nää, kanske få i sig lite frukost nu. käkade en macka, men inte mätt. blir väl en till. eller en kaka kanske.. får riva lite i skafferiet och se vad jag hittar.
iallfall.. godmorgon bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0