the weekend

ska berätta om helgen tänkte jag..
i fredags hände ju inte så mkt. jag var i skolan på fm & det var väl allt. inget mer som hände. lite onyttigt ätande kanske. don't remember! ouppsi
i lördags då.. hmm, haha. det här blev ju ett bra inlägg. kommer inte ens ihåg vad jag gjort. varken fredags eller lördags. minne som en guldfisk.
men jaja, det jag egentligen tänkte skriva var om i söndags, men tänkte att jag skylle fylla ut det lite med vad jag gjort i helgen, men uppenbarligen funkade det inte & som vanligt har jag ingen tur på min sida, åååh.
Men iallafall. I söndags tog vi bilen till Alsike där min moster bor. Hon har nyligen, eller ja. nyligen & nyligen.. 3 veckor sen fick hon barn & då åkte vi dit & skulle hälsa på bebisen + att vi inte hade sett deras hus eftersom dem är relativt nyinflyttade. det var sjuukt fint & nybyggt & det såg riktigt lyxigt ut & jättefint inrett. lite lagom avis, haha. nej, men det var riktigt fint.
& så Måns då.. så sjukt söt så jag trodde jag skulle smälla av. lillskrutten då. min kusin. åå, vill bara träffa honom igen. han var verkligen jättesöt.
& så fick jag en ny bästakompis där också. grannen hade 3 barn, kommer icke ihåg namnen på alla, men en unge sprang i 180 & slängde sig på mig. undra om han tog fel på mamman & mig.. jaja, lär väl aldrig få veta! ;) men iallafall.. ja, om man säger såhär: han var kramgo. jag var tvungen & säga att jag skulle gå för att han skulle släppa.. eller nää, så var det inte riktigt. jag sa att jag skulle gå, han kramade mig hårdare & jag fick bända upp hans händer. haha, typ så gick det till! ;)
När vi hoppade in i bilen & skulle åka hem startade inte bilen. jävla tur vi har ibland min familj.. så vi försökte & försökte & jag fick dagens skratt när mamma & grannen puttade på bilen & sprang & puttade för att den ev. skulle starta, men icke då. fick ringa tony & han kom & hämta oss. & bilen då? den hämtades av bärgarn! ;)

jaja, vi hörs väl senare K A N S K E ! seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0