säg inte..

ååå, håller tummarna. beställde ju en ny datasladd. datakabel, eller startkabel, eller ja.. datorsladd helt enkelt o den kom idag. men jag får den inte o funka haha! så, hoppas verkligne inte att jag måste skicka tillbaka den.. den var ju inte direkt gratis.. oäää, vilka jävla priser folk har.
Någon dataexpert som läser min blogg? :D skulle verkligen behöva lite hjälp. den passar ju, men den visar inte att den laddar. den lyser liksom inte eller nått & datan är ju stendöd, eftersom batteriet är tömt! HELP ME! :)

juste, kom på det nu när jag bloggade.
Det har ju varit riiktigt härligt väder nu de sista dagarna, lovely!!! men, så imorogn. säger dom på nyheterna att det ska komma snö!? jag menar, W T F ? det är ju för fasiken maj nu. det är bara, sol, sol o sol som gäller.. väl?

var o kolla på gamla huset idag. på trädgårdsvägen. det är med sorg i hjärtat man ser dom riva det. inte speciellt mycket kvar nu. det känns, det gör det. har ju flyttat. men ändå, det var ett sjukt fint & stort hus. rymligt och perfekto! o så ska dom riva det, för o bygga nya jävla skitlägenheter.. inte vet jag varför! dom tror väl att dom tjänar på det. icke sa nicke. dyra lägenheter som ingen jävel har råd att bo i, SUCK! nej, men dem ska allt få se vad dom gör för misstag. SUCKERS! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0