morsningkorsning!

hallå! blir inte så mycket uppdatering märker jag.. men lite blir det, och ibland.. det är liksom stopp. typ tomt i huvudet, vet inte vad jag ska skriva om & vill inte skriva bara för att. men det blir när det blir & det får duga just nu! och vet ni vad? nu är det v. 22 & v.24 är det S O M M A R L O V ! denna vecka är helvecka & sen nästa är det massa andra dagar, fotbollsdagar och så, så nu är det inte långt kvar? nedräkning!?

har inte gjort så mkt idag. inte konstigt, klockan är knappt 7 haha. fattar egentligen inte varför jag kliver upp så tidigt. har redan  fixat mig & varit ute med ubbe. bara frukost kvar nu, sen är jag HELT klar & redo att gå till skolan.
går heldag idag med, skoj! får vara med på musiken alltså, yey. har inte varit det på hela terminen, haha. fast har ju gjort lite uppgifter hemma då & då, så det funkar. men roligare att vara där. alltså, I musikrummet. haha, musikrummet. nää, det stryker vi. lät inget bra haha.
aja ska logga nu, vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0