morsning korsning!

hallå! har ni vaknat? I have! var så sjukligt trött imorse, så var såhäär nära på att dra täcker över huvudet & somna om.. och idag är det bara onsdag! det är ju evigheter tills helg & när den väl kommer, rusar den förbi & man hinner inte sova ut en blund. nää, så skoltrött nu. vill ha lov, lov, lov! men får vänta, vänta, vänta. inte så långt kvar nu..väl?
vet ju inte riktigt när vi slutar skolan heller.. 11 juni kanske? det är en måndag iallafall. den 1:a juni börjar iallafall NEDRÄKNINGEN! kan knappt bärga mig, hihi! :D

har precis varit ute med ubbe på en liten morgonrunda i skogen. & så klart skulle katten med. hade katten varit en hund - hade det varit en lydig hund! han springer efter oss lös såklart & hoppar i träd. men är jag & ubbe för långt borta - ja, då ruusar han ikapp oss. katt i ett skal det där. missen dååå.

ska få i mig lite KÄK nudå, så hörs vi efter skolan. kortdag idag - 12 slutar min dag.
ha en bra dag! lite mulet, men ni överlever nog! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0