mormor här

haha, vet ni hur mycket jag gapskrattade när jag skrev rubriken? det var den bästa jag kom på, alltså den stämde ju att mormor är här. men när jag väl skrev den, lät det som att jag menade mormor här. alltså, här & skriver detta inlägg. men tro mig, så är det inte! hon kan ingenting om datorer & hade skrivit 3 ord/timme. inte så lyckat kanske. lär ju inte bli så långa meningar för hennes del! ;)

mormor är iallafall här nu & kim med såklart. hennes vovve (10årig sheltie). gammelskrutt. men så söt! dansar när han blir glad, haha gulle då.
sitter just nu & kollar på extreme cribs på tv. tänk om man levde så.. kanske lite föör lyxigt, vet inte. men hade jag haft så mkt pengar hade jag lätt skänkt till rädda barnen & så till barn i andra länder. hade känts bra. kommer absolut bli fadder när jag blir vvuxen sen oxkå, det lovar jag!

ska strax leta fram kläder till ikväll. En hel garderob + en byrå full med kläder, men hittar inte en plagg jag vill ha på mig :(.. brukar låta så, men ändå. trär väl på en sopsäck över huvudet. vad säger ni? snyggt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0