måndag?

ja ni folk. valborg är över & dags att gå tillbaka till vardagen. lägga sig i tid & gå upp i tid. som vanligt igen. men nu är det väl inte alltför långt till skolavslutningen. guuud, så skönt. längtar! men ba o hålla ut nu sista veckorna. Idag är det.......onsdag. känns så konstigt eftersom det.. känns som måndag. ganska logiskt? :P
okej, onsdag - no, tyska & so. sen ska jag in till sjukan.. orkar inte, usch. men, dem ville veta vad jag tkr så nu, ska dom få veta vad jag tycker! MOHAHAH ;)
ha en bra dag! looove the väder! för bra för att vara sant! :)

Kommentarer
Våran Lycka - Den kommer..

Tjolahopp!!:D

Nu har jag ju mött er ett fler tal gånger och vill bara skriva och berätta att ni e ju jä t teduktiga.

Ubbe säger ju inte ett ljud när vi möts och stretar ju inte allt för mycket i kopplet alls.

BRA jobbat!!



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-05-02 @ 17:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0