vårfin

nu är det vår, nästan iallafall. solen skiner om dagarna & det är väl runt 15+ ute skulle jag gissa. inte nu då, men på dagarna.
jag vill bli vårfin. det lät dumt. men jag vill liksom "förnya" mig. ny frisyr, nagelfix hos expert, psykologtalk, ja ni fattar. vad som helst, vill bli av med allt som tynger ner mina axlar och göra något nytt. ja, något annorlunda. byta stil kanske, vem vet? we'll see..
har precis varit ute med ubbe på en långpromenad & han fick ha på sig väskan. gosh vad han älskar att arbeta. träning är det bästa han vet, believe me. han har inte nått emot att gå en längre runda med dessutom lite tyngd på ryggen, he like it!
klockan 8 börjar väl tunnelbanan har jag för mig. onsdag.. hmm, det borde vara tunnelbanan. gosa med ubbekväll kanske. eller gosa med freddykväll kanske. båda kanske.. inte samtidigt, men lite gos med båda blir det nog. älskar mina djur. mina ögonstenar helt klart.
ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0