the city

blev att åka in till stan iallafall. det slutade ju snöa & solen dök upp, så vi räknade med att det INTE skulle komma nå mer snö & far in till uppsala. blev inga skor, tyvärr. tar det nästa sväng - någon dag på lovet, men blev ett linne & något fint träord eller vad man säger. tjusigttjusigt. stoffe följde även med & handlde jeans & ett linne + middag på bk - burger king. han beställde 14 st chicken bits, och blev inte mätt? då är något fel, haha. förstår mig inte på honom. så när han kom hem satte han sig & käkade, SUCK. själv tog jag bara någon kladdkake grej på burger king MEN TUMMEN NER FÖR DEN. usch :'( verkligen inge god. mjukglassen var däremot NAMNAM!
ikväll är det gladiatorerna, FINAL! bruakr ni se det? det brukar jag. vi ska käka sjömansgryta & sedan kilar jag ut en sväng med ubbe. kanske promenad tillsammans med figge, vi får se :)
tar nog ut hamstrarna en stund också. spännande, har aldrig förr tagit ur Lillen, alltså "lös". tänkte gosa med honom, ge honom lite kärlek & inte bara sätta honom i bollen. min lille hamster orkar inte springa i bollen, så honom tar jag alltid ut & gosar med bara. min lille bebis #1.
Ha en bra dag i solen! BITTER-Erika är borta, skönt va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0