sovmorgon

hade ställt kl på 6:00 och tänkte att jag skulle vara duktig och gå ut med Ubbe då på en riktigt långpromenad. vet inte varför så tidigt, men varför inte? men som vanligt gick det inte, haha. hittade inte mobilen när den ringde först.. drog i allt jag hittade, men inget var mobilen - fan. lampan åkte ner på golvet också, haha allt förutom mobilen slutade funka. Men till slut, efter mycket letande hittade jag den - på golvet, suck.. aja, stängde av skiten och somnade om som en stock. bokstavligen, jag var som en gris som somnade på max 2-3 sekunder. trött man kan vara. men somnade iallafall om, och vaknade runt 9-tiden. tänkte gå upp men så kom den där grisen tillbaka igen och jag somnade återigen.. kl 10 klev jag upp. släpade mig själv upp för sängen, åt frukost och tog ut ubbe på en promenad. härligt väder, ser mulet ut men inte alls så kallt som jag trodde. hade klätt mig way to much, så svettades som en.. ja vet inte vad. men kavlade upp jackärmarna, tog av mig vantarna, knäppte upp jackan. folk måste trott jag var sjuk i huvet som klädde av mig, medans andra klätt på sig så varmt med mössa o hela faderullan.. jaja, typiskt mig att sticka ut i mängden.
promenaden gick excellento, och jag blev så stolt över min vovve efter många lyckade hundmöten utan någon större reaktion, kanske går åt rätt håll ändå? HOPE SO!!
idag är det söndag.. tvprogram: bulldogg, ponnyakuten, kontoret, jersey shore(?).. ska väl strax släpa mig ut på en runda igen med hunden. passa på nu när det går så bra. fast ni vet man ska ju sluta när det går som bäst, tyvärr. men så gör inte jag, jag kör på och vips - krasch. åt skogen med allt.
ha en bra dag! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0