over my dead body

are you kidding me?
vi lämnad ein min bärbara på lagning. skärmen är lös, så gångjärnen behöver bytas, och så sa jag till om en knapp som var lös.. de tog in den och de skulle ringa inom en vecka för ett prisförslag.. o de ringde häromdagen.. och gissa vad det var? 2200kronor!!! over my dead body. never ever in my life att jag skulle betala så mycket pengar för det. ööh, hallå. vem gör det? det får man ju nästan en ny dator för. haha idioter. så tänkte att vi köper gångjär då och ber min mosters kille byta dom, men vet ni hur fräcka dom är? spydiga som dom är, säger dom tyvärr säljer vi inte dom, utan gör det gärna åt dig, men för den summan som jag sa.. eller så kan ni åka till verkstan men där söljer dom det inte heller, så tyvärr kan vi inte hjälpa er. haha, ja vad säger man.. alina systems, you suck!


Kommentarer
Monia - mamma till Tuvalie

Nu är vinnaren av Änglagoodiebagen dragen, kika in och se om det var du :)



Blogg: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
2012-03-02 @ 00:01:14
Monia - mamma till Tuvalie ♥

Hej! Nu är tävlingen om spa-lampor från smartasaker.se dragen. Kika in och se om det var du som hade turen att vinna =)



Blogg: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/
2012-03-05 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0