måndag

vänta nu, är det samma rubrik som imorse? oupps, vilken skam. det visar ju vilket bra minne jag har. som en guldfisk.
ubbe & jag tog en kort springtur, och det var riktigt uppskattat! Eller ja, han fick en spring-drag tur och jag typ gleeeeeeed efter. han blir ju så peppad och ska spurta allt han har, han vill ju visa sig vara en tuffing! de tär han ändå min lilla prins.
ikäll på tv då. måndag - familjen annorlunda & sofias änglar. väljer hellre familjen annorlunda. är inte så mycket för sofias änglar, har inte riktigt förstått mig på de tprogrammet. Nej, inte min smak. sedan får jag zappa lite och se vad det blir för något. kanske tidig kväll ikväll? sova ut vore inte helt fel. Men stänger man av tv:n fööör tidigt kan man inte somna istället och blir überpigg, vilket är sjukt jobbigt och då somnar man inte förrän 12.. så så får det ICKE bli.
imorogn i skolan har vi först hemkunskap & sedan åker vi iväg på någon teater i gottsunda, that sucks. har hört att den suger, att den är urusel. handlar om invandrare & något annat som man inte förstod. ååå, oooorka. tur att man har med sig en påse goodis, yummi NOMNOMNOM!
nu ska ja ta & kolla tv. Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0