kl är 8

klockan är PRICK 8 och om bara sekunder börjar top model sverige. brukar ni se det? eller vad kollar ni på en itsdagskväll som denna? jag ser det som håller på en timme & sedan kl 9 blir det mannen som talar med hundar. det ser jag alltid, han är ju helt otrolig med hundar & man kan få riktigt bra tips därifrån. love it!

Imorgon i skolan får jag gå hela dagen, alltså ända till 3, WOW! bara för att jag har engelskaprov på eftermiddagen och även viktiga lektioner på förmiddagen! :) Ska vara flitig imoorgn & hinna så mycket som möjligt.

Idag städade jag rent åt Louises hamster. (alltså min halvsysters), hon gör inte rent åt han, så jag bestämde mig för att göra det. vem vet, jag kanske adopterar honom? ;) tycker synd om den lilla pojken och ville göra en god gärning så gjorde det. dessutom får han Aldrig komma ut så satte in honom i motionsbollen och oj vad han sprang. han gjorde verkligen av med energi. vilket bra sätt att få honom trött, han älskad edet verkligen! han köra ett eget race och över allt: kläder, tidningar, trösklar flög han över. ja han ville bara mer mer mer. det var roligt att se :)

ska försöka ladda upp lite bilder, men som vanligt.. har inga, hittar inte kamerasladden & blablabla.. ursäkter, ursäkter.. sorry. jag menar det, förlåt för det. skulle själv tyckt det var långtråkigt att inte ha nå bilder. det gör inläggen tråkiga. tråkigare än vad dom redan är. ber om ursäkt. ska kika igenom bilderna på datorn och se om jag hittar något som duger! :)

have a good night! :)
gosemissen, duger det? is it good enough for you guys? ;) tror nog denna katt är bror till ni vet katten gustav. den tjocka, lata katten som bara äter & äter. allt som ramlar på golvet. PRECIS så är denna goding. love him so bad 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0