home sweet home

...again, same RUBRIK as usual. haha, ni känner mig. svengelska, typical me.
kom hem för en stund sen från stan. tog med mig tilde och gick på bio, mästerkatten. köpte popcorn & lite annat mumsigt och såg filmen. tildes betyg: toppenbetyg, mitt betyg: medelbetyg. barnfilm, även fast det var rätt många ''tonåringar'' där. Menmen, allt för min syrra. gav henne en biobiljett igår på hennes födelsedag som hon idag utnyttjade.
har inte så mycket mer att säga, haha vill inte trötta ut er med mina låååååångtråkiga inlägg SORRY.
hmm, ikväll då. det är lördag = gladiatorerna, yey. kollar ni på det? eller kanske melodifestivalen? kolla de första avsnittet på det, men nää icke mitt program. tyckte det rent ut sagt var värdelöst, uruselt, sämst.. jaja, nog med klageri! det var allt för mig, tack & hej - leverpastej (URK)

Kommentarer
LINDSHE

GRATTIS TILL LOREEN! :D Visst vare allt rätt låt som vann? :D <3 Men såg du hur ledsen och besviken Danny såg ut :(?



Blogg: http://lindshe.blogg.se/
2012-03-10 @ 23:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0