hello spring!

vaknade imorse och....SOL! yes, gud så skönt. gick ut en sväng med ubbe och hade både mina trasiga vårskor + min vårjacka. riktigt skönt kan jag lova er. MEN, om händerna var det något kyligt, så ett par fingervantar hade inte skadat. men annars var det riktigt vårväder ute,, mm älskar det! hello spring!
har precis käkat frukost, så nu är det dags för tandborstsdags! är riktigt noga med det. har något fel i huvudet faktiskt haha. borstar så fort jag ätit något.. vilket inte  är bra eftersom det nöter så på emaljen, men inget jag kan göra något åt, det är liksom som ett "måste" för mig.
Ha en bra dag, jag går i skolan så vi hörs i eftermiddag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0