hej hörrni (:

& sorry för ingen bloggning på en vecka, om inte mer. har vart ganska mycket nu. hade prao den här veckan, började i måndags och var sista dagen idag.. jättetråkigt att det inte var längre. man kom faktiskt personalen där väldigt nära, så det var jättekul och jag trivdes som en fisk i vatten - perfekt. jättesnälla människor, mysigt ställe, fin butik. HOLD ON! kanske inte har berättat..? ouupps, mitt fel, praoade på djurhobby inne i uppsala, så sov hos mormor hela veckan eftersom hon bor i uppsala och det inte blir så långt att åka. behövde bara åka stadsbuss som tog 10-15minuter så det överlevde jag. (;
kom hem idag. tony hämtade mig på eftermiddagen efter "jobbet". Åkte hem och åt lite mat. sedan firade vi Tilde som fyller 6 år i dag. she's a big girl & inte bara med åldern haha.. nää, vad dum jag är. hon är min lilla knubbis. och token ubbe då. gooosh, så jag saknat honom.. o han mig skulle jag gissa på. hopphopp, pusspuss.. tog aldrig slut, suck. typiskt knasen. imorogn kanske jag tar med tilde på bio, men får se. mycket filmer som det är 7-årsgräns på och jag räknas ju inte som vuxen (målsman) så vettefasiken om jag får gå med henne. men jaja, hon gillar ju att åka buss, så kanske blir och ta en tur till gränby för en fika & kolla runt lite på affärer. ja vi får se.
vi hörs imorgon. trevlig helg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0