gissa?

haha, gissa vilken låt jag fick på hjärnan..?
Jag sitter på mitt rum oo drömmer mig boort, & Tommy visslar utanför. Han säger heeeeej, kom ut till meeeej, fast du är tjej så är du helt okeeeeej. tommy tycker om mig, oo jag vet att de är sant AH AH AH.
nää, vad pinsamt.
har precis tryckt mig lite frukost. o så har jag vart ute med ubbe också. lite kyligt än så länge, men det kan nog bli fint.
idag då, först skola halvdag, sedan doktorn kl 1. stressig dag, men sånt är livet - gilla läget ba!
vaknade imorse - sjuukligt trött, fyfasen. logiskt sätt får ma ju sova 1h mindre än vanligt. ååå, I hate it! :( fast, nu ställre man väl om så det blir väl bra med tiden i guess. tänk när man ställer bak klockan då, det innebär mer sömn!!
måste släppa in katten nu, han skriker som ***. imorgon kommer han vara hes.. inte för att det gör något, men vill ju vara liite schysst! ;)
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0