SJUKAN!

Imrgon blir det sjukan igen. sucksusck, men måste man så måste man. vill ju bli bra, så har inte mycket till val än att gå dit. hörs imorgon om vad dom sa och såådär, om någon är intresserad? Vore kul om någon svarade på min fråga. För detta är ett känsligt ämne och ganska privat. många skulle ha bestämt sig för att hållt det för sig själva, men inte jag. Jag vill dela det med er, för jag känner att jag bara vill berätta för någon, så jag har bestämt mig för att göra det här på bloggen, så ni får ta del av min sjukdom. Får lära er om den, så ni förstår vad det handlar om. Att det är allvarligt. Ätstörning ... nästa steg ---> icke bra, får inte fortsätta punkt slut. hoppas på framsteg imorgon, annars kan det sluta illa. går inte in på detaljer, hoppas ni uppskattar att ni iallafall får vara med om en liten del av denna eländiga sjukdom. Ha det gött, och missa för bövelen inte jersey shore ikväll, love that program! :))


Kommentarer
Zeinab

hej erika!

Du får gärna välja en vara för max 200, så du får välja antingen klockan eller antiskall, lycka till.



Blogg: http://alwaysinpink.myshowroom.se/
2012-01-02 @ 22:16:06
Jouline♡

Ja visst är det fin den lyktan :) Uscha då för att åka till sjukan och fy så jobbigt med ätstörning, hoppas verkligen att du kan/klarar av att ta dig ur det kram!



Blogg: http://stylebyjouline.blogg.se/
2012-01-02 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0