raketer?

Okej nu är jag fan less på det här. raketer skjuts på nyår, det är okej. absolut, det är traditioner så det får man absolut göra. Det brukar jag också göra, så visst inga problem med det. Men nu är det 4 januari 2012 och folk skjuter fortfarande? Då undrar jag bara, varför kunde ni inte skjuta färdigt på lördagen då? Måste man skjuta än idag när det finns så mycket rädda djur? Så många djur som känner sig hotade, blir rädda, skäller och inte kan varva ner sen? Tänk efter. Ni tycker det är kul, men det gör inte alla, så respektera detta! Får man ens skjuta såhär sent på året? De borde finnas någon lag på det, att man får skjuta mellan 31/12-1/1. Inget mer, no more. That's it. Jag blir osams med min hund varje gång och jag hatar det. Vad fan ska jag göra när han skäller på allt han hör? Nu inte bara raketer, utan allt ljud., och det är jättejobbigt. Och jag tar ner han på golvet och fyfyfy, men han blir bara arg och sprattlar. Han ger sig liksom inte, det spelar ingen roll hur jag gör. Så hjälp mig, snälla, hade betytt världens!


Kommentarer
Jouline♡

Hihi jaså har han det^^ Åh här skjuter dom än med raketer också, jobbigt är det :(



Blogg: http://stylebyjouline.blogg.se/
2012-01-04 @ 21:26:32
Pillan

Sv; Än mindre om kaninen biter lite i den! Nä, riktigt dålig kvalitet! Men vad göra ifall kaninerna inte är tillräckligt uppfostrade för att dricka ur skål? Jag har provat massor med gånger men de ska tvunget trampa i dem, slänga hö och spån i dem och sparka om kull dem. Äh, med lite silvertejp håller dem i alla fall ca 1 vecka till. ha ha! Nä, de borde komma på en ny pip till de där flaskorna. Inte i plast.



Blogg: http://pernillaoscarsson.webblogg.se/
2012-01-04 @ 23:27:16
Matilda

JAg gillar inte heller när dom smäller raketer när det inte är nyår! :s



Blogg: http://matildasovilmas.blogg.se/
2012-01-05 @ 09:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0