passa på ..

nu när jag väl har dator kan jag ju passa på att blogga lite mer, eller iallafall göra ett lite längre inlägg? What do you think? tror det blir så, man vet aldrig med skit-telia när internet slutar fungera. Har ni också telia? alla som har det blev säkert inte drabbade, eftersom vi bor på olika ställen. här i hålan alunda utanför uppsala slutade skiten fungera. från 1 halv 2 någon gång igår eftermiddags till nu för en halvtimme sedan kanske. vet inte hur många gånger vi ringde dem och samma svar varje gång "vi gör så gott vi kan". Det var tydligen inte tillräckligt, men det fattade dom som vanligt inte (; det är heller inte första gången det blir såhär, så dem lär ju förlora kunder på detta, antar jag iallafall ...?
Just nu håller Stoffe på hjälper med med en nerladdning av en film. Det är söndag idag, så inget speciellt på tv:n. Lika bra att ladda ner en film, funkar det inte får jag se den på bio. En av mina biobiljetter går iallfall ut om 2-3 veckor, så måste göra mig av med den. FIlmen heter iallafall breaking dawn, har velat se den ÜBERLÄNGE. Men trodde det var 15-årsgräns på bio, men var tydligen 11år bara, så funkar inte nerladdningen så går jag lätt på den på bio. Tror det är värt det (; Men hoppas hoppas hoppas att Stoffe lyckas ladda ner den, så jag har något att göra ikväll. Folket smäller väl inte idag? eller dem kanske skkjuter sina "rester" :p
Var hos pappa för en stund sen och åt middag med honom. Blev lax i ugn, MMMM mums. Gillar ni fisk? är rätt kräsen, iallafall när det gäller fisk. Men laxfilé är något jag gillar. fiskpinnar funkar, men inget jag väljer direkt ..
Slutet av februari flyttar vi också.. fast vart vet vi inte. låter bra va? nää, not really. nu kom gosekatten med, världens bästa kissemiss.


Kommentarer
linaa vikken pina

eh de skulle bara vara kul om vi lyckades med nått utav de. iaf ge d ett försök.



Blogg: http://linaabjornemalm.blogg.se/
2012-01-02 @ 00:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0