Onsdag

gomorron! Onsdag idag, så vad händer? inte mycket. mamma är på jobbet och lägger schema så hon kommer hem på eftermiddagen någongång. Jag är själv hemma med min bror, så jag har ett stort ansvar att se till att jag själv äter. Ska strax ut med ubbe i skitvädret. Regn som vanligt, tråkigt. Regn borde bytas ut mot snö, har inte varit någon "riktig" vinter i år, för snön har legat kvar 2, max 3 dagar. Det suger, men jaja.
Idag ska jag ta hem Fred från pappa. Fred är min lilla dvärghamster på 2år. Han bor där hemma eftersom vi har både katt och hund, men idag ska han få flytta hem hit. Annars måste jag hem till honom flera gånger i vecka och det orkar jag inte, och står han här får jag dessutom mer tid att gosa med honom. Gammelsmurfen min .. Ska ställa han på byrån sås ubbe inte når honom, för ubbsen är jättenyfiken. Tror seriöst han hade ätit upp honom om han kom ut, haha! Och katten då.. han får upp buren, han kan öppna buren den lilla saken, så får se till att min dörr ALLTID är stängd. För jag vill inte ha någon olycka!
Ni får ha en bra dag, så kanske vi hörs senare! Tjiingeliing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0