Onsdag

samma rubriker jämt - veckodagarna. man brukar ju ha något som passar till inlägget, men jag vet ju inte ens vad det kommer handla om, så tar veckodagen istället. passar till allt, så då behöver jag inte planera ;)
sitter just nu och gör lite frågor om judendomen. inte alls mitt ämne. ska jag vara ärlig tycker jag inte om att läsa om olika religioner. men det är ett ämne i skolan, så vad gör man inte? ;)
idag händer inte mycket, mamma jobbar kväll så är hemma under dagen. ska nog ut med ubbe på en långpromenad i halkan. mamma sa att det var halt, men jag vet inte. i dessa lägen hade en icke dragig hund varit bra, haha.
aja, vi hörs! =)

Kommentarer
K

fin header :D



Blogg: http://thecherries.blogg.se/
2012-01-18 @ 18:08:29
Sofia - LOTTAR UT 8 STYCKEN ONEPIECES

Ny tävling på bloggen! 8 stycken har chansen att vinna en onepiece, var gärna med och tävla :D kram



Blogg: http://smnmode.blogg.se/
2012-01-18 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0