ojojoj då ;)

oj då. vill blogg.se förnya sig? såg att sidan var omgjord nu. de kanske skulle tänka på att göra om så själva inläggen inte tar 1-2 timmar att komma upp. jaja, de tänker väl bara på utseendet, like usual..
matilda ringde nu, så har 2 minuter på mig att klä på mig och ta på ubbe kopplet. vi ska ut på promenad i mörkret md hundarna. ubbeväst på! Erika väst, av! haha, använder aldrig reflexväst. ellr, gjort det en gång när jag vart ute med hunden, men vore smart om jag började använda det, nödvändigt ju.
detta blir ett lite stress inlägg, för måste dra.
ps, var hos doktorn idag, gått upp 200 gram, yey. fast inte mycket, men något iallafall. men ska bli mer, det har jag bestämt. får icke börja skolan än, men vänta bara. nu hjäklar ska jag tillbaka punkt slut, aja vi hörs imorgon! =) Missa inte amigo och wild kids ikväll! haha barnslig, ohjaa! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0