morgontrött..

mamma väckte mig 8 och gud så trött jag var. ville bara lägga kudden över huvudet och somna om, men hade inte så mycket till val, annat än att gå upp, så gjorde det och nu är jag piggare, så det är bra! Ska strax åka iväg och lämna Tilde på dagis och sedan mot prisstopp i Östhammar, får se om man hittar någe skoj! Kanske till hamstern, kanske till Ubbe, katten ..? djursakerna är alltid det första jag kollar på, djurgalen människa som vill att mina älskade ögonstenar ska ha det bra! Men man får ju passa på, åker inte så ofta till djuraffärer, så lika bra att handla lite smått o gått.
skönt väder ute, frostigt, halkigt, men inte kallt. lagom kallt på vintern ska de va och det är det, najs!
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0