Mammor & minimodeller

Måndagar klockan 9 är det ett program på 3:an som heter Mammor och minimodeller. Det var första avsnittet igår och självklart såg jag det. Det finns jättemycket åsikter om programmet. Det handlar om mammor som vill att barnen ska lyckas i modebranschen eller något liknande. min åsikt då, hmm. tänkte ganska mycket under programmet. Men jag tycker det är helt okej att barn får leka modeller, men min tanke är ''vill barnen det här, eller är det mammorna som vill?''
Det var tjejer från 7-10 år som blev fotade och fick gå på en "catwalk" och vissa njöt av det, vissa tyckte det var kul. Men vissa blev sura och putta, speciellt mammorna för att barnen inte ''var så bra'', eller vad man säger. de tyckte att barnen kunde bättre, och en flicka bröt ihop för att mamma klagade på henne. Så hon sprang iväg, och mamman bad om ursäkt. har ni inte sett programmet borde ni se på tv3 play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0