lördag

ja, som vanligt. samma rubriker, haha fantasi!
mormor följde med över helgen hem, så nu har ubbe en kompis. även om det är en gammelsmurf, är det iallafall en hund ..eller? snare, E.T.
ikväll ska jag till elin, och några andra tjejer. Är bjuden på myskväll och sådär med käk och övernattning. MYS! fast, det suger att jag är förkyld. vaknade inatt av världens täppa, men som tur var hade jag nässprayen MIN RÄDDNING! så överlevde natten, och nu på morgonen är det inte så farligt. känner bara av lite i halsen, men inget farligt :)
idag då, vad händer? ska nog åka med lite grejer till förrådet tillsammans med familjen. lite kartonger ooch sådär, måste ju börja i tid. sen kanske v åker till EWE-möbler och kollar på en bäddsoffa, och skaffar en om de inte är alltför dyra! =)
ha det bra, så hörs vi! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0