I'm alive!

Hej, allihopa! (:
Tänkte bara tala om att jag lever. Ni bebehöver inte oroa er för att jag inte bloggar, haha men inget ovanligt för min del.. så ber om ursäkt för det, meine freunde (freundin).
Har varit hos pappa i stort sett hela förmiddagen. Åt lunch där, och städade lite. hjälpte honom, ni vet killar. vet inte hur man startar dammsugarn, eller vad en disktrasa är för något. nää, fick hjälpa honom med det haha.
idag är det 28/1. inte så långt kvar tills jag fyller år, längtar! sa det bara för att ni vet när ni ska skicka presenter! (a) Haha, nejdå. Men hade inte vart helt fel ;) Ett fint doftljus kanske,, älskar sånna grejer, eller varför inte nått snyggt till min älskade vovve? hehe, han kan inte vänta till sin födelsedag i juni med att få presenter. ni ska bara veta hur mycket han längtar tills dess. han ääälskar att öppna paket. gör era hundar det? eller, djur över huvudtaget. katter kanske oxå öppnar sina paket själv? tell me!
hoppas ni har det bra! Det är lördag idag. blir en lugn sådan. ska ta ut ubbe på prommis efter maten. fast, usch tycker egentligen om att gå ensam i mörkret. vad som helst kan ju hända egentligen. just därför går jag i områden där det bor folk. skulle aldrig kunna gå i skogen själv på kvällen, inte min grej! :)Ha en bra kväll hörrni, så hörs vi! =)

Kommentarer
Alexandra

Härligt att du är med och tävlar om ett valfritt klädesplagg från Rutstore.se, lycka till! :D



Blogg: http://lakeyours.devote.se/
2012-01-28 @ 16:51:22
Mickan (Gravid v. 31)

Hunden jag hade tidigare älskade att öppna paket. Han blev alldeles tokig när han fick ett och satte igång med öppnandet direkt. :P



Jätteroligt att du är med och tävlar om en matkasse inne hos mig. :) Lycka till!



Blogg: http://angel-like.com
2012-01-28 @ 20:56:34
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Hej! Tänkte tipsa om min nya tävling där du kan vinna 3 valfria mobilskal:

http://adaras.se/2012/january/vinn-3st-valfria-mobilskal-fran-supplyse.html#comment



Hoppas du vill vara med :D

Kram



Blogg: http://adaras.se
2012-01-28 @ 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0