Freezing cold!

har precis varit ute på en långpromenad med ubbe. Han mådde inge bra idag. Gjorde på mattan så tog ut han en sväng, men blev inget mer. Riktigt kallt ute, både näsan och benen förfrös och kändes som tunga isklampar när jag kom in, burr. Fast ubbe klagade inte, hörde inget iallafall. Vem vet, när man tar fram kopplet kanske han egentligen suckar fast han låtsas att han tycker det är kul..? ;)
Så, vad fick jag med mig hem från prisstopp då. BARA en vattenflaska till fred. Men det var bra att jag inte köpte massa onödigt som jag ofta gör. Ska ju spara nu. Behövs mycket pengar, både till en ny tv och systemkamera + akvaritum ska jag ha. Behövs ett par tusen, haha. Menmen, bara o bita ihop och tänka framåt! ;)
Ska lämna tillbaka vattenflaskan från Granngården, den kostade liksom 50 spänn och så passade den inte ens. Man borde väl få lämna tillbaka den, även fast jag har haft vatten i den? Fast det syns ju inte, haha så dom vet inget. Har kvittot kvar dessutom, så det borde gå bra. =)
Städade Freds bur idag, så nu är den ren och fin igen. Gör rent den cirka 1,2 dagar i veckan så det inte luktar + att jag inte tror freddy tycker det är allt för mysigt att bo i en smutsig bur. Hade inte jag tyckt iallafall. urk.
HOppas ni har det bra i kylan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0