FREDAG!

HELGHELGHELG! Ska in till mUppsala idag. sjukan först, sedan mormor, sedan guldfynd, sedan äta, sedan grizzly och sedan arken zoo. mycket att göra! LOVE IT.
tänkte köpa mig ett nytt akvarium nu, och lite fint till rummet, hehe jag vill typ flytta nu och bara gör det ursnyggt!
Hoppas ni har en bra fredag och att ni inte fryser ihjäl! Snön börjar komma nu, 27 januari!! fast mysigt det med, har man nåt att njuta av tills man fyller år den 12 februari, längtar! =) ska ha tjejkväll/filkäll på fredagen innan dess, skoj!
förresten, kände mig lite bortglömd i tisdags.. INGEN kom ihåg min namnsdag, och jag som brukar vara så noga med att hålla reda på mina vänners, haha fast alla kan ju inte vara lika. man fååår faktiskt ara slarvig. ööööhh, vad pratar jag om?
Ha det gött! vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0