Skrivet från iPod

Haha, vad hände nu? Jo, Erika är modern. För första gången i sitt Liv skriver hon ett inlägg från e iPod och vad ska jag säga? Första och sista gången vill jag lova (: gud så jobbigt. Små bokstäver, fel bokstäver. Vilka problem man har. Vad gör ni denna eftermiddag? Själv sitter jag i brors rum och är "social". Jag vid ipoden och han vid son älskling: datorn... Orkar inte skriva något mer. Tog mig cirka 10-15 min att skriva detta inlägg. Ha en bra dag och en trevlig helg. Ska snart ut i kylan med ubbe. Burr, någon som vet hur kallt det är i alunda/gimo/Uppsala-området?? Skulle gissa på 10-14 minus kanske. Det sticker som fasen i låren när man är ute, och en rånarluva hade inte varit helt fel heller. Ha det bra, så hörs vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0