paus?

undra ja.. om jag ska ta en paus från bloggen. lusten har liksom försvunnit just nu, så hmm. vi får se hur jag gör. ni lär ju märka det, kanske något inlägg då & då, we'll see.
idag tisdag, inget "speciellt" händer i skolan. är riktigt trött, skulle lätt kunna gå till sängs några timmar till. typiskt mig, jag lägger mig alltid försent nu för tiden, ååh. kan liksom inte sova 9 som jag gjorde förr, så blir någon timme senare tyvärr.
på sportlovet (nästa vecka) ska jag & matilda till Carola. tror jag har berättat om henne förr..? hon bor på en stor gård med hästar och har en hund (en greyhound), så det ska bli riktigt mysigt! minns förra gången vi var där, riktigt kul! jag har vart där 1 gång mer än matilda så då lärde jag mig köra vagn också, så det får vi säkert göra! :)
ha det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0