H E L G

oj, helg redan. gud vad fort dagarna går. fredag idag. lördag imorgon, söndag dagendärpå, sedan måndag. ja, visserligen går helgen svinfort den med, men nu är den ju iallafall här haha..
var hos sjukan igår. kom överrens om att om jag käkar ordentlig frukost på morgnarna, får jag gå i skolan på förmiddagen! Är såå sjukt excited! visst, många tycker nog det skulle vart skönt att slippa skolan, men så tycker jag inte. haha, speciell som jag är. nej, men liksom. vad finns det att göra hemma? nothing!
så det ska bli så himla überkul! Hoppas vi hörs snart igen! fråga gärna om det är något ni undrar över =)förresten, ser ut att bli riktigt härligt väder idag! händer bara bra grejer nu för tiden, lucky me!!


Kommentarer
Mickan (Gravid v. 32)

Så söt! :D



Här snöar det och solen skiner! :)

Trevlig helg!



Blogg: http://angel-like.com
2012-02-03 @ 12:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0