favorit?

Har ni några favoritprogram ni verkligen gillar? Några ni följer och vägrar missa? I have.
Hmm, jo på måndagar är det ju Familjen Annorlunda & mammor o minimodeller. Underhållande program jag följer. Missar jag avsnitt går jag in på tv3.se, haha.
Tisdagar är det Top model Sverige, TROR JAG. Inte riktigt säker om det är tisdagar eller onsdagar.. på onsdagar är det nog inget speciellt, inte något jag kommer på just nu iallafall. Men torsdagar är det både lyxfällan, Biggest looser Sverige & Sveriges värsta bilförare. Men det programmet, (bilförarna) tror jag faktiskt är fejk. Dom kör säkert dåligt, visst. Det säger jag inget om. Det gör jag inte. Det finns dom som är kassa, usla och allt vad det nu är. Men sååå dåliga, kan väl ingen vara? Det är nog tillgjort bara för att få det till ett underhållande program skulle jag gissa på. Jag menar, de som släpper ratten för att de får möte, de som inte vet vilken som är vilken bland kopplingen, bromsen och gasen. COME ON! Visst, jag vet det inte heller, men jag är 15år. Jag har inte körkort. Hur kunde dem få körkort från första början? hur fasen klarade dom sig igenomm uppkörningen, nää. det programmet tycker jag faktiskt inte om speciellt mycket, men kollar på det om det inte finns något bättre. man zappar lite, och vips sitter man och garvar åt idioterna i bilarna.
Fredagar är det mest skit på tv:n faktiskt.. Kan hända att jag slår på Simpson, The voice Sverige eller någon bra film. Lördagar då.. hmm, någon bra film där med kanske. Nej juste! Det går ju både melodifestivalen & Gladiatorerna. Men melodifestivalen är absolut icke min grej. Folk som sjunger och betygsätts, TYP. Nää, tycker inte det var något bra alls. Såg första avsnittet med Sean Banan. Sedan dess, aldrig mer. Rent ut sagt, skitprogram. föredrar gladiatorerna istället. mer min grej (;
På söndagar är det ponnyakuten, och.... ja, inget bra mer. Så ser oftast min tv-vecka ut. Kan jag inte sova kollar jag alltid på Jersey Shore, ett program på MTV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0