blev skola

tro det eller ej, men jag fixade frukosten! nästan iallafall. skyllde på att jag inte tyckte om kanterna, hehehe så behövde inte käka upp precis varje smula, NOMNOM! I DID IT! så, det är riktigt bra! Väldigt stolt över mig själv, guuut Erika, guuut! :)
ni ska bara veta igår. min lilla kissemiss chippen sov hos mig nästan hela natten i natt. vanligtvis brukar han inte tycka om mig. men inatt var han en riktig myspropp, ville kela. ligga på magen på mig, sötnöt även om han ibland blir föör mycket med sina kurrkurr-ljud. fick ha öronproppar för att inte störas. behöver ju min skönhetssömn! haha, eller inte!
gick förmiddagen i skolan idag, syslöjd, sv och no. gick bra, men önskar jag kunde gå hela dagen. hoppas det blir så så småningom, eller jag vet! Måste peppa mig själv ibland, jag med. vad fasen mumlar jag om? haha, virrpanna #1.
aja, vi hörs. Ha en bra fortsättning på dagen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0