we'll see

vi får se om det blir nå mer bloggning idag, än detta vill säga.
tänkte nog ta en låång runda med hunden efter skolan om vädret tillåter. inte så kul att gå i spöregn, nu när jag redan är förkyld. då spelar det inte så stor roll kom jag o tänka på nu.. men förkylningen kanske håller på o försvinner..

och vet ni vad? jag ska få en kusin! :D :D moster har gått över tiden någon dag nu, så hoppas lille pojken kommer snart! så sjukt roligt med bäbisar.. fast, får lite lagom panik sådär när dom skriker.. men det ska nog gå bra. dom är väldigt söta när dom sover iallafall. det är väl fördelen. haha, nejdå. finns mycket bra. typ..... ja, men ni vet.... typ..... ää skit samma.

när ni läser detta är jag antagligen i skolan & jobbar. eget, bild eller matte. kan inte schemat i huvudet.
Ni får ha en fortsatt bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0