typical

åh, typiskt. missade ponnyakuten, men kan kolla på webben senare. har iallafall tryckt i mig nachos & lite glass, mumma.
nu sitter jag i sängen med datorn i knäet & kollar på kontoret. haha, så sjukt kul. kollar ni också på det? vad börjar sen.. hmm, halv 9 ska jag nog kolla på ponnyakuten & kl 9 börjar ju programmet partaj, så blir & se det också.. 10 är det ju jersey shore och det måste jag också se. låååång tv-kväll, eller vad?
ser fram emot imorgon iallafall! sooo excited! Lina (www.linaabjornemalm.blogg.se) är ju sjukt bra med hundar så det är så himla roligt att hon tar av sin tid & vill hjälpa mig.
ska snart ut på sista kvällsrundan med Ubbe. så kyligt ute, så blir bara en kortis. en liten kissrunda bara.
har kollat till freddy igen ikväll & allt ser fortfarande bra ut, härligt. så lade in lite kvälls-snacks & lade en handduk över buren. Brukar göra det, dels för att han fattar att han ska sova & dels för att det inte låter lika mycket när det ligger något över buren. Men alltid, varje natt mellan kl 3:00-4:00 ska han upp & käka och springa några varv i hjulet. ser ni, vad jag kan? ;) har lärt mig efter 2 år med plutten.
har inte så mycket mer att berätta. säger godnatt i förskott & vi hörs imorgon! :)
redo för sommaren, och vad händer? SNÖ! :(
Lilla fred fick också komma upp en stund!
vem är denna stiliga pojke?
så snygg min pojk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0