pop..pop..pop..

så låter min datorsladd. poppoppoppop.. vad fan är felet? jo, sladden har typ blivit klämd på något konstigt vis & dem här små silvertrådarna inuti (typ kablar) håller på går av, så det typ smäller om dem.. och ja, nu får jag inte använda den längre för Tony, eftersom jag kan få en stöt. haha, eller så kan det bli kortslutning i huset. låter kul, huh? inte direkt, men har lagt undan den nu & ska nog köpa ny imorgon. åker med mamma imorgon till Uppsala. Hon ska t nå hudklinik, så då stannar vi till på elgiganten och handlar där.. tror jag.
har precis fått i mig en glass, mm päronsplitt! supergott, love it. skulle äta kladdkakan som mamma bakat idag. MEN - hon glömde den i ugnen, så den är torr som en jävla knäckemacka, haha usch.. :( skippar nog det, tror jag ;)
aja, ha en bra kväll! godnatt & sov gott! hörs imorgon!

denna gosevovve kommer på lördag. gissa om jag längtar?


Kommentarer
Våran Lycka - Den kommer..

Vad e detta för vovve då?

Ska ni vara hundvakt?



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-04-25 @ 22:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0