OK, ich habe hunger

för er som inte fattar - jag är hungrig, fast på tyska! vad man kan! ;)
har hjälpt mamma skärt grönsaker & öppnat en majsburk (wow).. haha, lärde mig inte förrän för någon vecka sen hur man öppnar konsverburkar med en konservöppnare. men nu vet jag vad jag gjort fel. har haft den där jäkla öppnaren åt fel håll varje gång, ååå. men nu så, äntligen kan jag!
till middag blirre taccos, yummi! & till kvällen ska vi käka nachoschips, yummi x2! åt det igår också, så sockerberoende som vi är! fast som tur är inte så många. vill ju inte få en kulmage pga några jäkla chips. det vore ju lite.. förargligt. men så sjukt gott. man tar nachochips (vilken smak som helst: naturell, chili eller cheese). Vi har cheese och dom är grymt goda. sedan tar man en klick sådan där taccossås på chipsen i vilken smak som helst, mild, medium, eller stark. you choose! och sedan skär man bara en ostskiva ovanpå & stoppar in i ugnen, Y U M M I ! vet inte hur länge, men inte för länge för då försvinner osten & chipsen blir brända, men heller inte för lite för då blir osten typ "seg". men lite lagom, 3-4 minuter på 175 grader! delicious!
kan informera er om att det hänger lite frukt i sytrådar lite här & var i huset. på skafferi-dörrarna, kylskåpshandtaget. ska torka lite frukt till hamstrarna tänkte jag. visst det tar ett tag. vet faktiskt inte hur länge, om det är 1 dygn eller 3 dygn.. vi får väl se. har hört att det är väldigt uppskattat bland gnagare, så varför inte testa? Jordgubbar & äppelbitar - torkade, låter sådär va..? eller, ni kanske tycker om det? man kan ju äta det. har inte provat, men blir inte så lockad heller, så kan lika gärna avstå! ;)
Ha en bra fortsättning!


Kommentarer
Våran Lycka - Den kommer..

fy vad jobbigt ja d va ju inte riktigt snällt mot er.

Luzza kommer åka med men dem små är hemma med farmor. Blir lugnast så:D

Jag kommer inte åka skidor i år, vill inte riskera o ramla o göramig illa. haha. annars så älskar jag skidor.Hoppas du får chansen o åka skidor någongång



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-04-01 @ 17:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0