ni ser..

ni ser, jag kan om jag vill! ;) (som i detta fall)
ingen behövde påm inna mig, för ja klara det alldeles själv! haha, låter som en mes. men ni vet.. jag är ju lite av en mes, that's me! :D
kom precis in från en långpromenad med hunden.. gooooosh, så härligt väder. 16+, looove it! en trött hund ligger utslagen här hemma, precis som det ska vara!
den lilla sparveln har så mycket energi & det är så skönt när han är trött & man känner ju att man gjort en god gärning! :)
åå, det var så häärligt ute. blir helt klart en till längre promenad sen. kanske hem till pappa & fixa rummet. ja, så får det nog bli.. ska ju sova där en natt i helgen. lördag till söndag. pappas tjej kommer ju då & har med sig storvovven. Kanske tar en promenad med han. fast väldigt stor & stark är han, så gäller att ha gottigott med sig så han har fokus på godis istället.. mohaha, min taktik! så, om ni ser en stor ko dra runt på ägaren - oroa er inte! det är bara greyhounden hickoru som är ute & går med Erika.
aja, men vi hörs väl. antingen imorgon eller ikväll någon gång.
ha en bra dag! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0