moderna muséet

sådär, nu har jag "vilat" upp mig. haha, med lite godis blir man alltid piggare, eller? ;) näädå, fått i mig lite käk & legat och slappat på sängen + att jag tog en rätt så lång promenad med ubbe.

idag då. vi åkte från skolan halv 9 och var väl i stockholm cirka 10. bussresan gick bra & eftersom jag tagit åksjukepiller kände jag inget illamående, skönt! väl där så fick vi ett äpple, en festis och en mjuk smörgås att käka innan vi knallade in. slurp sa det och sedan gick vi in. hade väl lite förhoppningar iallafall. är inte så mycket för muséeum, men ibland kan det vara spännande. Men.. vi gick typ runt & kolalde på lite olika filmer & ur olika folks perspektiv, B O O R I N G !
sedan skulle vi göra en egen liten film, men jag & linn hann inte eftersom tanten aldrig gav oss någon kamera, SUCK! :( menmen, spelade inte så stor roll. stod och tog det lugnt istället, så det var helt OK! :D
vid 1 - tiden åkte vi hem & stannade på Mc Donalds för dom som ville köpa mat. Man fick även ha med sig mat & det hade jag och Linn. Dom enda som hade det, haha! Så vi satt ute på en bänk, forever alone och frös. Tog en sväng till Seven Eleven som låg där också, men det var ju svindyrt.
Sedan fortsatte vi hem och... ja, jag somnade en stund på bussen. Kanske inte somnade, men slumrade till då & då. Men ni vet hur det är. man halvsover. Det är ju så mycket prat på bussen & man slår i huvudet i rutan, ajaj.. jaja, det gick bra iallafall & nu vet ni att jag kom hem hel! Ska ta det lugnt en stund till nu tänkte ja. Ladda upp inför morgondagens skoldag, puust! lov snart?
Unnar mig en chokladbit & kikar runt lite på bloggar - me like! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0