look her!

hej bloggen! nu är jag tillbaka! Åkte ju till mormor i söndags & kom hem idag. har inte gjort så mycket där. ätit, sovit, kollat tv, varit ute med hunden. ja, om och om igen. kul va? inte direkt, men kan ju vara kul för mormor att få lite sällskap, så var med henne för HENNES skull. kan också vara skönt att komma iväg ett tag hemifrån, höhö. inget illa menat nu familjen!
hade iallafall läkarbesök idag &... ja, vad ska man säga? fanfanfan. tror ni anar nu va? det gick åt skogen. känns väl.. (n) typiskt. men hade inte några höga förväntningar heller, visste ju liksom på ett sätt. har ätit sämre denna vecka, det har jag. jag är ärlig nu. jag hade nästan väntat mig det. men ändå lite som en.. chock. liksom, det kan ju bli så att jag inte längre ens får gå halvdag & det är nog det jag fruktar mest. så får passa mig och fan börja sköta mig nu. inget fusk - NO CHEATING! det får fan vara slut på det nu. så låter det nu ja. imorgon - fuck food.

idag när jag kom hem var det ISKALLT i mitt rum, burr. och vet ni vad? vad som gömde sig under sängen? en isbjörn. haha, nää inte riktigt. men kändes nästan så kan jag lova. elementet stod på 2:an, så det borde ju ändå vart ljummet tycker jag, men ack så fel man kan ha. tänkte ju innan jag åkte att det skulle bli varmt, så drog ner rullgardinen en bit & sänkte elementet. men det blev regn & blåsigt varje dag. alltså blev det också kallt i rummet. men vred snabbt upp elementet och tur som var blev det varmt relativt snabbt. nää, nä börjar bli bli yr känner jag. huvudet snurrar. texten blir fel. kan knappt stava & skriver samma ord flera gånger. kanske dags & lägga sig ner en stund.

har köpt åksjukepiller idag, för imorgon gäller det! eller? vi ska åka buss t stockholm med klassen + två till klasser & kolla på konst. ööö, avundsjuka? vi kan lätt byta plats. haha, orkar inte! men men, nog om det. gjorde en sallad iallafall som jag ska käka imorgon & tar med mig lite kakor och sådär, yummi!

när mamma hämtade mig idag från mormor hade hon med sig Ubbe. han var dålig i magen & ingen var hemma, så hon packade in honom i bilen & han fick följa med. vovven älskar ju att åka bil, så det var ju bara kul för honom.
när vi åkte till gränby för att handla släppte vi också honom en stund på rasthagen, men vädret tillät det inte så länge, så vi åkte ganska snabbt därifrån. på hundgården var det någon gubbe som var där med sin golden före oss & vi stannade utanför & frågade honom om vi fick komma in & det fick vi - självklart sa han. men han kanske kunde hålla in sin hund medans vi gick in. men nä nä, hans hund FLÖG på min & ubbe försvarade sig.. så jag tog ubbe & gick. de kanske kunde fått hälsa i koppel, nää suck för sånna människor. så less man kan bli. men han tog iallafall sin hund i koppel & gick en promenad istället & kom tillbaka när vi var klara. en annan mindre hund kom iallafall & busade med ubbe. men fegisen ubbe var liiite avvaktande men tillslut gick det! :)

vi hörs väl imorogn. eventuellt ikväll. får se. blir bada en stund & ge mig själv lite "egentid". fixa naglar, fixa hud, fixa fötter. jaa, allt ska vara PERFAA! (såklart).
Have a good night, boys and giirls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0