hur vill NI ha det?

okej. när jag inte bloggar växer statistiken. det får mig att börja undra.. hur vill NI ha det? ska jag blogga, eller ska jag lägga ner? inte lägga ner, utan ta en paus. men vill ni, sure. då bloggar jag. inget svar, nää då blir det en paus. kanske en lång en, jag vet inte. rätt hektiskt nu i mitt liv. mycket som händer, stora förändringar, lite läskigt faktiskt. vi flyttar snart också, nästa helg. då blir det absolut inte nå bloggning. tror jag.. kanske på kvällen, don't know.
bloggen - lite som min dagbok. kanske ska sätta dit låset & slänga iväg nyckeln ett tag. vad säger ni? berätta! vad tycker ni? vill ju veta.
jag bloggar inte för att jag tycker det är roligt. visst ibland är det jätteroligt att kunna skriva av sig någonstans. bloggen är skitbra för det. bara att skriva liksom, lätt som en plätt. men jag bloggar i största del för ER skull, för att jag ser att det finns dom som kikar in. även när jag inte bloggar & ärligt.. det känns bra. men liksom, när jag inte bloggar kollar folk in & när jag inte bloggar - MINUS besökare. känns det som.. inget kul alls. så, vad vill NI?

Kommentarer
Anonym

Jag vill att du ska fortsätta blogga, gärna mer om din ätstörning då många i min närhet är drabbade av detta. Om du vill får du gärna berätta lite om hur det började, hur "upptäcktes" det, vilken behandling du får osv. Men bara om det inte känns för privat. Bara du själv sätter gränserna, det är din blogg.



Önskar dig allt gott!

Kram!



2012-04-08 @ 08:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0