godmorgon

gomorron bloggen! Är uppe relativt tidigt. halv åtta pep väckarklockan. ska lämna tilde på dagis kl 9 & sedan ska vi in till uppsala, den stoora staden. har massa ärenden att fixa, så det kommer bli en låång dag.
har precis varit ute me dubbe på morgonpromenaden & det var huuur skönt som helst ute. sol & ingen blåst, that's what we're talking about! ;)
har märkt en grej förresten.. om katten kommer in till mitt rum utan att jag vill det säger jag bara pscchhh. för han brukar gå då, men det är det att ubbe tror det är hans kommando & när jag säger pscchhh, bokstavligen flyter han PÅ katten så katten springer iväg. INTE OK! så det måste jag jobba med, mycket.
blir inte så där jättemycket uppdatering idag eftersom vi är i stan en stor del av dagen. ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0