godmorgon!

startade upp datorn & det första jag gjorde var att gå raka vägen till bloggen, ni ser! det börjar gå bra nu!

idag är det F R E D A G & så är vi lediga då: lördag, söndag, måndag & tisdag, niiiice! :D äälskar det! vad ska ni hitta på på valborg? tror jag tar det lugnt & är hemma bara. har för mig att det skjuts raketer då. fan.. har en riktigt rädd hund för sånna skitsaker. tycker det är snyggt att kolla på, men ärligt talat. du eldar upp dina pengar. släng dem i majbrasan lika gärna! men ditt liv - dina beslut.

var ute med ubbe på morgonrundan för ett tag sen & kan tala om att maskarna tar över ute. fyfan. överallt, små slingrande saker. vissa är sjukt smala. verkar som om någon klivit i ett maskbo. uää. ser ut som små ormar, urk & fy & blä på dom :(
negativ jag är. haha, men dom är sjuukt snuskiga. u r k.

ni får ha en bra dag, så hörs vi senare under dagen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0