Godmorgon!

Försöker vara glad, men är inte det.. Hade skrivit ett längre inlägg, eller jag höll på & så fick jag ett meddelande på fb och så tröck jag på någon jäkla ikon istället så allt försvann, ååå vad less jag blir. :(
Menmen, det är bara & bita ihop & skriva igen, eller hur?
Japp, så får det bli. Skriva om texten.. Hmm, vad var det nu då?

har precis slängt i mig en tallrik yoghurt, yummi! vi köpte någon ny smak igår. är väldigt kräsen när det gäller yoghurt & fil och sådär, för det får absolut inte vara några bitar i, då käkar jag inte - nix. Men hittade iallafall en yoghurt igår som det stod textat på slät frukyoghurt, så köpte den & den var helt OK faktiskt. Riktigt smart att den är bitfri, I like! :D

Ska snart börja packa maten & så idag till utflykten, så jag inte glömmer det. Tänkte ha med mig någon krona också, ifall man blir sugen på.. glass kanske? haha, vet inte om man får köpa det, men varför inte? Vi kommer ju stanna på Mc donalds för dom som vill handla lunch där, men jag tar med mig. vill inte verka som någon slafshas inte! vänta nu.. vad fasiken är slafshas? Oupps, påhittat ord! ;)

Ska ta & borsta tänderna nu och sen packa. inlägg kommer nog under dagen om ni har tur. jodå, såklart! har fixat tidsinställda åt er, najs huh? :D
Aja, vi hörs. vem vet, kanske blir nå uppdatering från stockholm eller bussen? har ju med mig min ipod så det ska det väl kunna bli! Vi får se! :)
Ha en bra dag!

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: haha eller hur! så är det här också xD



Blogg: http://adaras.se
2012-04-16 @ 23:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0