flytt

har nästan hela dagen hållt på kört lådor & massa grejer till nya lägenheten. En sak kan jag lova er - tungt som fasen. när vi väl lassat bilen full, & var framme så hittade vi inte nyckeln. haha, duktiga.. tilde skulle hålla rätt på den, men glömt den hemma, SUCK. så mamma fick åka tillbaka & hämta den - Thank goud att det inte är långt, haha. men eftersom vi plockat ur alla grejer ur bilen fick jag passa Tilde. så vi busade lite i snön innan mamma kom tillbaka & vi kunde flytta in grejerna i lägenheten. äntligen. väl inne, flyttade vi en garderob från ett rum till ett annat och ja.. det gick ju som det gick. den var tung & för stor för att lyftas in genom dörrhålet & vi kunde inte vicka den & ja.. det var massa som fick fel haha. men sånna är vi - klenisar! ;) lyckades iallafall till sist & llite glas & sådär kom upp i skåpen iallafall.
nu är jag hemma & har inte gjort mycket mer. jojuste, gjorde en hamsterpizza åt hamstrarna, haha.. mums. bröd med grönsaker & en bit ost, sugna? ;) gör nog inte så mycket mer idag. jävla skit också, det kom ju mer snö!! vad fan! :( det suger så hårt.. kanske kör en vända till med bara mamma & packar upp lite, we'll see! skulle ju plocka påskris också, men imorse var tilde en surpuppa så jag sköt fram på det & nu.. ja nu snöar det som fasen och jag har ingen lust att gå ut för att plocka från träden. nej, får bli någon annan dag. kanske imorgon.. vi får se :)
ha en bra dag iallafall! :)


Kommentarer
Anonym

2 mini linor oj oj hur ska de gå haha.

Torpvägen har jag koll på. Blir lägenhet nu då.

I påsk åker vi till Idre tisdag-söndag. Ska bli skönt o komma bort.



Blogg: http://varanlycka.blogg.se/
2012-04-01 @ 16:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0