andra vändan

åkte en gång till till lägenheten med lite grejer. Skulle hämta ett bord också, men gissa vad som hände? jo det blev storm, bokstavligen - hagelstorm. that sucks. haha, så sket i det, för vi vill inte ha möblerna förstörda! så tar det imorgon kanske. och vet ni vad mer som händer imorgon? i'm so excited! Lina (www.linaabjornemalm.blogg.se) ska träffa mig & Ubbe någonstans imorgon förmiddag & ge oss lite nyttig lärdom. Han är ju som sagt rädd för nya människor och kanske kan Lina hjälpa mig med det, iallafall visa hur jag ska bete mig! ganska svårt att veta hur jag ska göra, så uppskattar hjälp! :) Så bara för det, måste Ubbe bada ikväll, hihi. han ska inte lukta illa. ni vet, det är ju första intrycket som räknas, så han måste vara en stilig pojke imorgon. ska tvätta öronen på honom, tvätta honom med schampoo, klippa klor & päls mellan trampdynorna. Han kommer blir S T I L I G! vem vet, kanske en bild flyger upp här senare? we'll se! ;)
har iallafall kollat till freddy & nu verkar han må bättre. inget kladd i rumpan, så det var skönt. lite som en lättnad =). vet då att inget är fel, så det känns bra. frukterna hänger fortfarande på trådar lite här & var och både katten & ubbe har försökt käkat upp dom. men då får dom med mig & göra ;)
ha en bra kväll! snart ponnyakuten & till det NACHOS! MMMUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0