vill ha nyyyy!

NYNYNYNYNYNYNY NY!!! 
Vill verkligen ha ny header och varför inte ny design också (: Det är liksom kul att få något nytt. Och vet att det tar sin tid, så räknar inte med att få den på ett tag heller. Men är någon sugen på att hjälpa mig? Ni gör mig en stooor tjänst i såfall! :)
Fick hjälp av Matilda, www.blueanemone.blogg.se sist, men hon ha rkämpat med sin egen design + header så hon orkar nog inte + att hon gjorde min förra! :))
Varför jag inte kan göra en själv..? Det är för att jag inte har photoshop och i paint blir kvalitéen på bilderna sämst. Nej, det gillar jag inte. (n)

Förresten, jag har ju sålt jultidningar. Palla rinte sälja mer.. Gjorde inte så mycket direkt, det var mamma som gjorde jobbet faktiskt.. Gullig mamma jag har :))
Och jag har valt wii. Det är alltså själva wiigrejen där man stoppar in spelet + tennisracket + ratt + nått mer + två kontroller + två spel! najs, huh? :d
Så, funderar starkt på att ha filmkväll med mina fina flickor så vi kan spela lite wii och sådär. Det blir ju inte än isåfall, men innan jul hoppas jag! :))

bara för att jag är så snäll, söt och rar får ni lite allt möjliga bilder!! :))
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0