vaknade tidigt

vaknade redan halv 7 imorse för att Ubbe höll på klia sig i öronen + att han gnydde för att han ville ut. så jag släptte ut honom, gav honom mat och gick ut med han. När vi kom in sov vi som små grisar till 9. Då gick vi ut igen och jag hittade en svamp som såg ut precis som kantarell. Så jag tog hem den, och frågade Tony om det var en kantarell, men nää. Det var en giftig svamp. Haha smart.
och nu sitter jag här och äter mjuk macka med en bit kött på, MUMS. Det är supergott.
Ska hem till pappa idag, vet inte hur det kommre sluta men men, värt ett försök.
Bakade ju en kladdkak igår, så blir nog att ta med sig en bit som jag kan käka hos pappa (:
Men vi hörs, ska väl göra lite nytta..vilket menas med typ sooova? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0