tidig-morgon-bloggning

tycker om att döpa bloggningarna, inte satt de heter per, molly, malin, sara, sam. Nää, inte så. typ morgon-bloggning, efter-maten-bloggning och så :)  Ni kanske har märkt det, hihi?
Ubbe fick något jävla tokryck nyss. Han är hungrig hela tiden och går därför ner i tvättstugan där hans hundmat står. Ni vet en stor säck och där står han och käkar, försöker bita sönder påsen. Och till mitt svar när jag kom ner och tog tag i honom fick jag syhrddhgwseogsrasaaeeääääewww "=¤935+!!?"?´.
Typiskt ubbe-svar när han är arg.
Men innan han blev surpuppe-ubbe så tog vi en långpromenad som han tyckte var supermysigt. Vi kastade boll på gräsplättar och sådär och då var han en glad ubbe, men inte nu.. Han är iaf nerstängd nu så han fattar att han får ett straff, den lilla jäveln.

okej, glad-erika kom frraaam! Sådär, nu är jag tillbaka. Glad-Erika. Vi ska iväg till Tuna idag. Det någon 4h-sak där med massa djur och så får man pyssla lite o sådär. Jag vet att det är för småbarn men tilde ska dit så har något att skylla på, hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0